FAQ iDeal

Het begrip iDeal is inmiddels goed bekend in onze maatschappij maar het kan natuurlijk nog steeds zo zijn dat je specifieke vragen hebt over iDeal en poker. Voordat je ons een mail stuurt met je vraag verzoeken wij je om eerst even hier te kijken of je vraag al beantwoord is, zo niet dan horen wij graag van je.

Vraag: Is het allemaal veilig en te vertrouwen?
Antwoord: Ja zeker, iDeal is volgens ons de veiligste systeem die er bestaat.

Vraag: Wordt het geld ook gelijk van mijn rekening gehaald als ik stort op mijn poker account?
Antwoord: Ja, zodra je geld overmaakt wordt het van je rekening afgeschreven dus als je geen geld hebt kan je ook niet pokeren.

Vraag: Kan ik ook iDeal gebruiken als ik niet bankier bij de ABN, Rabo, Ing of Postbank?
Antwoord: Ja, iDeal is inmiddels overgedragen aan interpay en alle banken kunnen tegen betaling hier gebruik van maken. Momenteel is het ook mogelijk voor SNS bank klanten om iDeal te gebruiken.

Vraag: Is iDeal alleen voor Nederlandse bedrijven of ook voor buitenlandse?
Antwoord: Zover als wij weten wordt het alleen gebruikt door Nederlandse bedrijven of bedrijven die veel zaken doen online in Nederland.

Vraag: Waarom moet ik soms een paar minuten wachten voordat mijn poker saldo is aangevuld via iDeal?
Antwoord: Wij hebben hier geen goed antwoord op. Wij weten alleen dat het wel soms gebeurt en dat het vaak binnen enkele minuten erop staat. Wij hebben zelf slecht 1 keer meegemaakt dat wij poker moesten bellen om te vargen waar het bleef, dit was overigens ook heel snel opgelost.

Mocht je vraag over iDeal hier niet tussen staan dan horen wij dit natuurlijk graag van je. Ga naar onze contact pagina en kies het juiste mail adres, normaal heb je binnen enkele minuten een reactie van ons.
Wij zijn geen iDeal experts maar hebben er alleen ervaring mee dus als je technishe vragen hebt dan moet je, je vragen bij hun stellen en niet bij ons. Wij hebben deze site gemaakt als informatie bron en proberen je alleen op weg te helpen, wij zijn geen helpdesk vor iDeal.